среда, 27 февраля 2019 г.

Հ. Թումանյան «հայի ոգի»:

Առաջադրանք

1. Բացատրական բառարանի օգնությամբ բացատրիր հոգի և ոգի բառերը:

բացատրություն՝

ԵՐԲ լսում ես «հոգի» և «ոգի» բառերը, միտքդ ի՞նչ է գալիս։ Շատերի կարծիքով՝ այս բառերը նշանակում են մեր մեջ գոյություն ունեցող անմահ և անտեսանելի մի բան։ Նրանք հավատում են, որ մահվան ժամանակ այն թողնում է մարմինը և շարունակում իր գոյությունը մեկ ուրիշ տեղ։ Այս համոզմունքն այնքան մեծ տարածում է գտել աշխարհում, որ շատերը զարմանում են՝ իմանալով, որ Աստվածաշունչը նման բան չի սովորեցնում։ Այդ դեպքում ի՞նչ է սովորեցնում Աստվածաշունչը հոգու և ոգու մասին։


2. Քո կարծիքով՝ ո՞րն է հայ ժողովրդի ոգին և ի՞նչ է ուզում նա։


Հայ ժողովրդի ոգին իր կամքի ուժի մեջ է: Իր ոգին ապահովում է հենց ինքը և չի ոգեշնչվում ոչնչից:


3. Ո՞րն է քո հոգին և ի՞նչ է ուզում նա:

Իմ հոգին դա ես եմ, իմ ծնողներն են և բոլոր նրանք ովքեր ուզում են այն ինչն էլ իմ հոգին՝ Խաղաղություն:





                  Վերլուծություն


Թումանյանի հետևյալ ստեղծագործությունը կարդալիս, եթե չիմանայի, որ Թումանյանն է հետևյալ գլուխ գործոցի հեղինակը, ապա կմտածեյ, որ արդի ժամանակների հեղինակներից, որևէ մեկն է գրել սա: Քանզի լիովին համապատասխանում է ներկա ժամանակների հայի ոգուն: Հայ ժողովրդի ոգին միշտ եղել է աննկուն և ունեցել է պողպատե ամրություն: Եթե ամեն անհատ, ամեն հայ իր մեջ ձևավորի այս ոգին, Հայ ազգը կլինի ուղակի անպարտելի: Այս ոգու տենչը եղել է, կա և կլինի միայն խաղաղությունը:

ԵՐԲ լսում ես «հոգի» և «ոգի» բառերը, միտքդ ի՞նչ է գալիս։ Շատերի կարծիքով՝ այս բառերը նշանակում են մեր մեջ գոյություն ունեցող անմահ և անտեսանելի մի բան։ Նրանք հավատում են, որ մահվան ժամանակ այն թողնում է մարմինը և շարունակում իր գոյությունը մեկ ուրիշ տեղ։ Այս համոզմունքն այնքան մեծ տարածում է գտել աշխարհում, որ շատերը զարմանում են՝ իմանալով, որ Աստվածաշունչը նման բան չի սովորեցնում։ Այդ դեպքում ի՞նչ է սովորեցնում Աստվածաշունչը հոգու և ոգու մասին։

Комментариев нет:

Отправить комментарий