четверг, 26 октября 2017 г.

Հայոց Լեզու

Բարև,ես`Արամայիս Գրիգորյանն եմ:Ես ծնվել եմ 2002թ. սեպտեմբերի 21-ին:Սովորում եմ 10-րդ դասարանում:Ես նոր եմ եկել այս դպրոց,սովորում էի Սիամանթոյի անվան համար 162 դպրոցում:Չնայած, որ դեռ երկու շաբաթ է ինչ սովորում եմ այստեղ, արդեն հավանել եմ ամեն ինչ և ընկերացել շատերի հետ:Արդեն հասցրել եմ ճամփորդել,ավագ դպրոցով գնացինք ժայռ ռազմամարզական ճամբար,այնտեղ մնացինք երկու օր,շատ լավ ժամանակ անցկացրինք:Առաջին օրը բարձրացանք Արտանիշ լեռան գագաթը ,այլ կերպ ասած`հաղթահարեցինք բարձրունք:Երկրորդ օրը կազմակերպեցինք ճաշկերույթ պատրաստեցինք խորոված,նույն օրը երեկոյան որոշեցինք նրբերշիկ խորովել:Վերջին օրը բոլորս տխուր էինք,որ վերադառնալու ենք երևան:Մի խոսքով`ամեն ինչ շատ լավ անցավ,շնորհակալ եմ կազմակեպիչներին:



r

ամենաէական, քրիստոնեություն, երբևիցե, ինչևէ
հնէաբան, պատնեշ, չեինք, առէջաթել
եղերերգ, ափեափ, չենք, լայնէկրան
դողէրոցք


գ. 1. ՈղջախոՏություն առողջամտություն, խելամտություն, խելացիություն, խելոքություն, խոհեմություն, գիտակցականություն, գիտակցություն, բանականություն, դատողություն, խելք, ողջմտույծյուն; || Զգոնություն, զգաստություն, լրջություն, լրջախոհություն, լրջմտություն, առողջապահություն (քքվվդ.): 2. Պարկեշտություն, ժուժկալություն, չափավորություն, մաքրաբարոյություն, մաքրամտություն. անպղծություն, անարատությունսրբասիրություն (հզվդ.):
  


Ոչ համաձայն եմ   ոչ էլ 





Այդպիսի պարտեզներ ամբողջ աշխարհում ոչ մի տեղ չեն եղել, դրանք շատ ընտիր էին մտածված և հեքիաթային գեղեցկություն ունեին. իզուր չէ, որ ներառվել էին աշխարհի յոթ հրաշալիքների շարքը:
313. Նախադասություններն ըստ օրինակի փոխի´ր (ներգործակա´ն դարձրու):
Օրինակ`Նա պարտվել էր մի հզոր թշնամուց:-
Սիրտը գերվեց աղջկա մի ժպիտից:
• Աղջկա մի ժպիտը գերեց սիրտը:
Այս ծառի տակ ինչ-որ մեկի կողմից գանձ է թաղվել:
• Ծառի տակ ինչ-որ մեկը գանձ է թաքցրել:
Քարը մաշվել, հարթվել էր անձրևից ու քամուց:
• Անձրևն ու քամին քարը մաշել և հարթեցրել էին:
Արտերը խանձվել էին բարկ արևից:
• Բարակ արևը խանձել էին արտերը:
Քարտը լրացվում է միայն չափահաս քաղաքացիների կողմից:
• Քարտը լրացնում էին միայն չափահաս քաղաքացիները:
Նա ազատազրկման է դատապարտվել ու տուգանվել իտալական դատարանի կողմից:
• Իտալական դատարանի կողմից նրան ազատզրկման են դատապարտել և տուգանել են :
Ութ տարի տղամարդ համարվեց ընկերների կողմից ու նրանց հետ հավասար աշխատեց:
• Ընկերները նրան տղամարդ համարեցին և նրա հետ հավասար աշխատեցին:
Դյութվել էր ալիքների ու քամու երգով:
• Ալիքների ու քամու երգը դույթել էր նրան:
Աղջիկը շրջապատված էր հետաքրքրասերների մեծ խմբով:
• Հետաքրքրասերների մեծ խումբը շրջապատել էր աղջկան:
Ընկերս համերգի է հրավիրված:
• Ընկերոջս համերգի են հրավիրել:
Վերջապես խոսքը տրվում է օրվա հերոսին:
• Վերջապես խոսքը տվեցին օրվա հերոսին: :
314. Շարքի բոլոր բառերը, բացի մեկից, նույն ձևով են կազմված: Գտի´ր օրինաչափությանը չենթարկվող բառը.
ա) փառապանծ, հենակմախք, հեռախոս, ռազմակոչ, կիսաշրջանաձև,
Այս շարքի կիսաշրջանաձև բառը տարբերվում է նրանով, որ ունի երեք արմատ, իսկ մնացած բառերը երկու արմատ։
բ) սեղմաժպիտ, կարմրազգեստ, կարմրախայտ, խավարասեր, իսկույնևեթ:
Իսկույնևեթ բառը տարբերվում է նրանով,որ իր հոդակապը և-ն է, նկուղներում միայն ա հոդակապ է։
գ) Մանկություն, գրավիչ, հերարձակ, գրական, քննություն։
Հերարձակ բառը միակ բառն է, որ ունի երկու արմատ առանց ածանցի, մնացած բառերը ածանցավոր է։
315. Հարցում արտահայտող բառերը փոխարինի´ր համապատասխան բառակապակցություններով:
Հեռագիրը պահպանված պատերազմից, բերել էին գիշերը:
Ծաղիկը՝ գեղեցիկ ու գունազարդ, դաշտում կարծես միակն էր:
Աշունը շուկան լցրել է մրգերով՝ անուշահոտ և քաղցրահամ։
Նրա հիասթափությունը մատնում էին աչքերը՝, ծովի նման։
Մի ժպիտ՝ հիմար ու անմեղ, թառել էր դեմքին:
316. Հարցում արտահայտող բառերը տրված գոյականներով փոխարինելով՝ բառակապակցություններ կազմի´ր:
Դիմադրել՝ ինչի՞ն:
Դիմադրել մտքին, դիմադրել ճնշմանը, դիմադրել հեռանալու,դ դիմադրել առաջանալուն, դիմադրել մոռանալու։
Խուսափել՝ ինչի՞ց:
Խուսափել մտքից, խուսափել ճնշումից, խուսափել հեռանալուց, խուսափել առաջանալուց, խուսափել մոռանալու։
Միտք, ճնշում, հեռանալ, առաջանալ, մոռանալ (կարող ես շարունակել):
317. Տրված պարզ նախադասությունները դարձրո´ւ բարդ՝ ավելացնելով փակագծում տրված հարցին պատասխանող նախադասություն (որպեսզի ավելացրածդ նախադասությունը տրվածի հետ կապվի, կարող ես անհրաժեշտ բառ ավելացնել):
Ա´յ աղվեսներ, ձեռք քաշեք ձեր պոչերից, որովհետև դրանք ավելորդ բեռ են ձեզ համար: (ինչո՞ւ)
Ութ տարի մնացի այդ երկրում, քանի որ այնտեղ ապրում էի սիրելիիս հետ: (ինչո՞ւ)
Բոբն արագ վազեց հանդերձանքի կույտի մոտ, որպեսզի իրեն հարմար հանդերձանք գտնի: (ինչո՞ւ)
Նա ուժ հավաքեց, որպեսզի կարողանա առաջ գնալ իր մասնագիտության մեջ: (ինչի՞ համար)
318. Նախադասությունները հնարավոր ձևերով կետադրի´ր այնպես, որ իմաստները տարբեր լինեն:
Հայրն ու մայրը ողջունեցին մեզ համբուրեցին շնորհավորեցին իրար:
Հայրն ու մայրը ողջունեցին մեզ համբուրեցին, շնորհավորեցին իրար:
Հայրն ու մայրը ողջունեցին մեզ, համբուրեցին շնորհավորեցին իրար։
Հայաստանը ուր որոշել էր գնալ մանուկ հասակից չէր տեսել:
Հայաստանը ուր որոշել էր գնալ, մանուկ հասակից չէր տեսել:
Հայաստանը ուր որոշել էր գնալ մանուկ հասակից, չէր տեսել:
Նրանց ոտների տակ մի պահ մթագնում էին ձորերը անտառները սևանում էին ամպերի արանքում բեկբեկված շողերի փայլի մեջ:
Նրանց ոտների տակ մի պահ մթագնում էին ձորերը անտառները, սևանում էին ամպերի արանքում բեկբեկված շողերի փայլի մեջ:
Նրանց ոտների տակ մի պահ մթագնում էին, ձորերը անտառները սևանում էին ամպերի արանքում բեկբեկված շողերի փայլի մեջ:
Խաղաղ գիշերվա մեջ թույլ լույս արձակելով երկու աստղ էր պլպլում Ծիծեռնավանքի ծուռ խաչի վրա:
Խաղաղ գիշերվա մեջ թույլ լույս արձակելով, երկու աստղ էր պլպլում Ծիծեռնավանքի ծուռ խաչի վրա:
Խաղաղ գիշերվա մեջ թույլ լույս արձակելով երկու աստղ էր պլպլում, Ծիծեռնավանքի ծուռ խաչի վրա:
Ծովափին կանգնած աղջիկը հայացքը հառել էր հեռու հորիզոնին:
Ծովափին կանգնած աղջիկը, հայացքը հառել էր հեռու հորիզոնին:
Ծովափին կանգնած, աղջիկը հայացքը հառել էր հեռու հորիզոնին:
319. Ընտանիքի վերաբերյալ հարցեր գրի´ր, տարբեր մարդկանց հետ հարցազրույց վարի´ր ու գրի´ առ (քո կարծիքը փորձիր տրվածդ հարցերով արտահայտել):
320. Փակագծերում տրված բայերը պահանջված ձևով գրի´ր և Ա և Բ տեքստերում բայի ժամանակները համեմատի´ր:
Ա. Հնդկաստանում Հունդեր անունով մի գյուղ կա, որտեղ ծխելը ոչ միայն արգելվում է, այլև պատժելի (պատժվել): Գյուղացիներից ո´վ էլ լինի (լինել), եթե ծխախոտը կամ ծխամորճը բերանին բռնվի (բռնվել), կտուգանվի (տուգանվել): Սակայն վերջին տարիներին Հունդեր գյուղում միայն մի դեպք է եղել (լինել), որն արժանացել է (արժանանալ) պատժի: Բնակիչներն արդեն վարժվել էին (վարժվել) այն մտքին, որ ծխողներն իրենց գյուղում տեղ չունեն (չունենալ): Հնաբնակները պատմում են, որ ծխելու սովորություն չունենալը շատ վաղուց է սկիզբ աֆել (սկիզբ առնել) և սերնդից սերունդ փոխանցվել է (փոխանցվել): Այժմ ոչ ոք չի հիշում (չհիշել), թե ե´րբ և ի´նչ պատճառով է առաջացել (առաջանալ) այդ լավ սովորույթտը:
Բ. Հնդկաստանում Հունդեր անունով մի գյուղ կար, որտեղ ծխելը ոչ միայն արգելվում էր, այլև պատժվում էր (պատժվում): Գյուղացիներից ո´վ էլ լիներ (լինել), եթե ծխախոտը կամ ծխամորճը բերանին բռնվեր (բռնվել), կտուգանվփր (տուգանվել): Սակայն վերջին տարիներին Հունդեր գյուղում միայն մի դեպք կար (լինել), որն արժանացել էր (արժանանալ) պատժի: Բնակիչներն արդեն վարժվել էին (վարժվել) այն մտքին, որ ծխողներն իրենց գյուղում տեղ չունեին (չունենալ): Հնաբնակները պատմում են, որ ծխելու սովորություն չունենալը շատ վաղուց սկիզբ էր առել (սկիզբ առնել) և սերնդից սերունդ փոխանցվել էր (փոխանցվել): Ոչ ոք չէր հիշում (չհիշել), թե ե´րբ և ի´նչ պատճառով էր առաջացել (առաջանալ) այդ լավ սովորույթտը:


226
1
Կենսաբանների փորձերից ձանձրացած դելֆինները հացադուլ են հայտարարում։
Դելֆինների փորձերից ձանձրացած կենսաբանները հացադուլ են հայտարարում։
Կենսաբանները դելֆինների փորձերց ձանձրացած հացադուլ են հայտարարում։
2
Դելֆինները բաց ակվարիումից դանդաղ լողում էին դեպի ազատություն։
Դելֆինները բաց ազատությունից դանդաղ լողում էին դեպի ակվարիում։
3
գերմանացի մի կոնստրուկտոր մթության մեջ տեսնող և հաչող արհեստական շունէ  պատրասել։
Մթության մեջ տեսնող գերմանացի մի կոնստրուկտոր հաչող արհեստական շուն է 
պատրասել։
Մթության մեջ տեսնող և հաչող մի գերմանացի շուն կոնստրուկտոր է պատրաստել։

4
Շոտլանդիայի և Նորվեգիայի բնակիչները(ծովատառեխի անձրևի)բազմիցս ականատես են եղել։
Շոտլանդիայի և Նորվեգիայի բնակիչները բազմիցս ականատես են եղել (ծովատառեխի անձրևի)։



5
Հնդկաստանի բնակիչները ութ հարյուր լեզվով ու բարբառով են խոսում։
Հնդկաստանի բնակիչները բառբառով խոսում են ու հարյուր լեզվով։

6
օձի թույնը բժշկության մեջ շատ արժեքավոր է։
բժշկության մեջ օձի թույնը շատ արժեքավոր է։

7
Ծայրին փոքրիկ լամպ ունեցող ինքնահաներ են թողարկվում ճապոնիայում։
Ճապոնիաում թողարկվում են ինքնահաներ ծայրին փոքրիկ լամպ ունեցող։



227

Ընդհանրապես,երբ (հարկ եղավ)Հարկ լիներ  նշելու երկու արարածների համ և նմանությունը,իսկույն (ասացին)կասեին<կարծես Սիամի երկվորակներ լինեն>։
Կասեի
231
Ա․Հակ․Անդր․Արտ․Համ․Նախ․Վեր․Գեր․Տար
Բ․Կարծիք,դարձնել,գրել,գտնել,հարված,զգեստ,օրոք,դասել

հակ-հակակարծիք,հակահարված,հակադասել
անդր-անդրադրաձնել
արտ-արտագրել
համ-համակարծիք,համադասել
նախ-նախօրոք
վեր-վերադաձնել,վերադասել
գեր-Գերադասել
տար-տարակարծիք,տարադասել
233.Գրել-գրվել, գրավել-գրավվել, ծեծել-ծեծվել,թրջել-թրջվել,թխել-թխվել, աղացել-աղացվել, տաշել-տաշվել, վրդովել-վրդովվել,կապել-կապվել, սպանել-սպանվել, նկարել-նկարվել, կեղտոտել-կեղտոտվել

Ուղղակի քեզ պատկերացնում ես այն գոյականի տեղը ում հանդեպ կատարվում է գործողություն օր.` ծեծել-մեկին ծեծում են, քեզ դնում ես այդ ծեծվողի տեղը և դառնում է` ծեծվել:



235-240

235
Գոյություն ունեն հսկ որդեր,որոնց երկարությունը հասնում է մեկից երկու մետրի:Այդ հսկաներից մեկը`մեգասկոլիդեսը,որը մատի հաստություն ունի,ապրում է իր փորած ստորերկրյա շավիղներում:Նրա օրգանիզմն այնքան է հարմարվել ստորերկրյա կյանքին,որ հողից հանելիս իսկույն խեղճանում :

236
1.Դուք ինչ-որ երերուն տախտակի վրա ամրացրեցիք այդ վանդակը
2.Ինչու դու քո հոտն իմ դաշտում արածացրիր:
3.Հավերը երկարացրին վզները դեպի ներքև,նայեցին դես ու դեն:
4.Նա իր ձիուն մեծացրեց չամչով և գարիով:
5.Ես հավանաբար ձանձրացրի ունկնդիրներին:
6.Մենք անզգուշորեն թռցրեցինք արևկող անող թռչուններին:

238
Ա.Անցած տարիները կնճռոտել էին կնոջ դեմքը:
Բ.Կնոջ դեմքը անցած տարիները կնճռոտել էին:
Ա.Դահլիճը լավ կահավորել էին:
Բ.Լավ կահավորված էր դահլիճը:
Ա.Մեր ժողովուրդը մաշակութային շատ արժեքներ է ստեղծել:
Բ.շատ մշակութային արժեքներ է ստեղծել մեր ժողովուրդը


239

Կամուրջը զայրացած գետի հոսանքները բաժանում է ճյուղերի:

Комментариев нет:

Отправить комментарий